Najbolje akcije nađite u našoj aplikaciji.
Instaliraj
⚫️ BLACK FRIDAY | TOMMY HILFIGER | Dodatnih -30% popusta na označene ⚫️ TO ŽELIM

Opcije dostave

Za narudžbe iznad 90 € standardna dostava je besplatna.

GLS – dostava na željenu adresu (5.00 €; 39 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn) 

- dostava izravno u vaše ruke kod kuće ili na poslu - za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 4 radna dana
- informacije o datumu dostave putem e-pošte ili SMS-om
- 3 pokušaja dostave paketa
- pouzećem, pri preuzimanju pošiljke poštanskom kuriru moguće je platiti gotovinom ili karticom
- pošiljka se može ostaviti u najbližem PaketShopu
* U slučaju dostave na hrvatske otoke, vrijeme potrebno za dostavu može se produljiti.

Pošiljku možete pratiti ili mijenjati termin putem linka na webu GLS-a.

 

OVERSEAS EXPRESS SHOP - mjesto isporuke (€5.00; 35 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn) 

- pouzećem, pri preuzimanju pošiljke moguće je platiti gotovinom ili karticom
- za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 3 radna dana, dostava i na hrvatske otoke
- paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace

 

OVERSEAS EXPRESS – dostava na željenu adresu (€5.00; 37 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn) 

- za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 3 radna dana

- o vremenu isporuke Overseas Express će vas obavijestiti na dan dostave

- u koliko vam vrijeme ne odgovara, dostava se može dogovoriti za neki drugi dan

- pošiljku možete pohraniti u inozemnu poslovnicu, gdje će Vas čekati 5 radnih dana

- paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace

  

 

 

Opcije plaćanja

Plaćanje kreditnom karticom

- za plaćanje kreditnom karticom bit ćete preusmjereni na sigurni i provjereni PayU pristupnik za plaćanje

- nakon uspješno izvršene uplate, primit ćete potvrdu uplate

 

Plaćanje pouzećem/pri preuzimanju

- iznos plaćate u gotovini prilikom preuzimanja paketa od dostavne službe

 

Plaćanje bankovnim prijenosom

- svoju narudžbu možete jednostavno platiti bankovnim prijenosom

- u slučaju plaćanja bankovnim prijenosom transakcija može trajati i do dva dana

 

Reklamacija

Trebate reklamirati robu?

Jamstveni rok je zakonom određenih 24 mjeseci, kod naše robe služi porezni dokument (račun) ujedno kao jamstveni list. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama, kao i ona nastala uslijed uobičajenog trošenja, nije osigurana jamstvom. Kupac je dužan reklamirati proizvod odmah nakon nastanka oštećenja. Reklamaciju ćemo prosuđivati ​​u skladu s uputama od strane proizvođača robe ili od strane njegovog zastupnika. Maksimalni rok za rješavanje reklamacije je zakonom određenih 30 dana, ali trudimo se sve maksimalno ubrzati.

Kako postupati kod reklamacije:

1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.

2. Paket pošaljite na adresu:

Frogman / 4116C

Božidara Adžije 23/2

10000 Zagreb

Croatia

 

3. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.

4. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).

5. Potvrdu o poslanom paketu na kojoj je vidljiva adresa primaoca i plaćeni iznos sačuvajte. Prema napisanom roku za rješavanje reklamacije, o istom ćete biti obavješteni putem emaila. U slučaju priznavanja reklamacije, potvrdu i IBAN pošaljite na email info@zoot.hr kako bi Vam se nadoknadili troškovi slanja. 

 

Povrat robe

Ako Vam roba koju ste kupili ne odgovara, možete je vratiti i mi ćemo Vam vratiti novac. U slučaju vraćanja cijele narudžbe, vratit ćemo Vam i iznos plaćene poštarine ukoliko ste je kod izvorne narudžbe platili. Rok za povrat smo prodlužili na 30 dana. Imate tako dovoljno vremena isprobati odjeću i modne dodatke i donijeti konačnu odluku. Vraćenu robu obradit ćemo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije do 14 dana od primitka paketa.

Kako postupati kod povrata robe:

1. U slučaju povrata roba ne smije pokazivati ​​znakove istrošenosti, mora biti u originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama. Povrat donjeg rublja i kupaćih kostima nije moguć iz higijenskih razloga.

2. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.

3. Paket pošaljite na adresu:

Frogman / 4116C

Božidara Adžije 23/2

10000 Zagreb

Croatia

 

4. Pošiljku pošaljite u roku od 30 dana od primitka robe.

5. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.

6. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).

 

Kontakt

Podaci za fakturaciju:

Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov

Republika Češka
MB: 28197071

OIB: HR01965989603

HR ( EUR )
DIGITAL PEOPLE AS
IBAN: AT90 1814 0007 0870 0002
SWIFT: CITIATWX

E-mail: info@zoot.hr
Telefon: +385 17840236

Naša služba za korisnike Vam je na usluzi radnim danom od 9 do 17 sati. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.

Na vrh