GLS – dostava na željenu adresu (5.00 €; 39 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn)
- dostava izravno u vaše ruke kod kuće ili na poslu - za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 4 radna dana
- informacije o datumu dostave putem e-pošte ili SMS-om
- 3 pokušaja dostave paketa
- pouzećem, pri preuzimanju pošiljke poštanskom kuriru moguće je platiti gotovinom ili karticom
- pošiljka se može ostaviti u najbližem PaketShopu
* U slučaju dostave na hrvatske otoke, vrijeme potrebno za dostavu može se produljiti.
Pošiljku možete pratiti ili mijenjati termin putem linka na webu GLS-a.
- pouzećem, pri preuzimanju pošiljke moguće je platiti gotovinom ili karticom
- za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 3 radna dana, dostava i na hrvatske otoke
- paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace
OVERSEAS EXPRESS – dostava na željenu adresu (€5.00; 37 Kn), po pouzeću (1.00 €; 8 Kn)
- za narudžbe primljene do 11:00 sati standardno vrijeme dostave pošiljke je 3 radna dana
- o vremenu isporuke Overseas Express će vas obavijestiti na dan dostave
- u koliko vam vrijeme ne odgovara, dostava se može dogovoriti za neki drugi dan
- pošiljku možete pohraniti u inozemnu poslovnicu, gdje će Vas čekati 5 radnih dana
- paket možete pratiti na ovom linku https://my.overseas.hr/track-and-trace
Plaćanje kreditnom karticom
- za plaćanje kreditnom karticom bit ćete preusmjereni na sigurni i provjereni PayU pristupnik za plaćanje
- nakon uspješno izvršene uplate, primit ćete potvrdu uplate
Plaćanje pouzećem/pri preuzimanju
- iznos plaćate u gotovini prilikom preuzimanja paketa od dostavne službe
Plaćanje bankovnim prijenosom
- svoju narudžbu možete jednostavno platiti bankovnim prijenosom
- u slučaju plaćanja bankovnim prijenosom transakcija može trajati i do dva dana
Trebate reklamirati robu?
Jamstveni rok je zakonom određenih 24 mjeseci, kod naše robe služi porezni dokument (račun) ujedno kao jamstveni list. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama, kao i ona nastala uslijed uobičajenog trošenja, nije osigurana jamstvom. Kupac je dužan reklamirati proizvod odmah nakon nastanka oštećenja. Reklamaciju ćemo prosuđivati u skladu s uputama od strane proizvođača robe ili od strane njegovog zastupnika. Maksimalni rok za rješavanje reklamacije je zakonom određenih 30 dana, ali trudimo se sve maksimalno ubrzati.
Kako postupati kod reklamacije:
1. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
2. Paket pošaljite na adresu:
Frogman / 4116C
Božidara Adžije 23/2
10000 Zagreb
Croatia
3. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
4. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
5. Potvrdu o poslanom paketu na kojoj je vidljiva adresa primaoca i plaćeni iznos sačuvajte. Prema napisanom roku za rješavanje reklamacije, o istom ćete biti obavješteni putem emaila. U slučaju priznavanja reklamacije, potvrdu i IBAN pošaljite na email info@zoot.hr kako bi Vam se nadoknadili troškovi slanja.
Ako Vam roba koju ste kupili ne odgovara, možete je vratiti i mi ćemo Vam vratiti novac. U slučaju vraćanja cijele narudžbe, vratit ćemo Vam i iznos plaćene poštarine ukoliko ste je kod izvorne narudžbe platili. Rok za povrat smo prodlužili na 30 dana. Imate tako dovoljno vremena isprobati odjeću i modne dodatke i donijeti konačnu odluku. Vraćenu robu obradit ćemo u najkraćem mogućem roku, ali najkasnije do 14 dana od primitka paketa.
Kako postupati kod povrata robe:
1. U slučaju povrata roba ne smije pokazivati znakove istrošenosti, mora biti u originalnoj ambalaži sa svim originalnim etiketama. Povrat donjeg rublja i kupaćih kostima nije moguć iz higijenskih razloga.
2. Ispunite obrazac za reklamaciju koji možete naći kod narudžbe ili ga preuzmite ovdje i dodajte u paket zajedno s robom.
3. Paket pošaljite na adresu:
Frogman / 4116C
Božidara Adžije 23/2
10000 Zagreb
Croatia
4. Pošiljku pošaljite u roku od 30 dana od primitka robe.
5. Troškove prijevoza robe od kupca snosi uvijek kupac, kao i organizaciju slanja paketa.
6. Ako se odlučite za slanje paketa putem DPD, GLS, OverseaExpress, organizaciju prikupljanja, plaćanja i dostave možete obaviti putem njihovih webstranica. Ako se odlučite za slanje putem Hrvatske pošte, savjetujemo da paket šaljete "Preporučeno s vrijednosti paketa" (paket nemojte slati "s otkupninom" jer isti neće biti preuzet).
Podaci za fakturaciju:
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov
Republika Češka
MB: 28197071
OIB: HR01965989603
HR ( EUR )
DIGITAL PEOPLE AS
IBAN: AT90 1814 0007 0870 0002
SWIFT: CITIATWX
E-mail: | info@zoot.hr |
---|---|
Telefon: | +385 17840236 |
Naša služba za korisnike Vam je na usluzi radnim danom od 9 do 17 sati. Na raspolaganju smo na hrvatskom jeziku.
Ekskluzivne ponude, novosti, popusti.